Navigace

Obsah

ČEZ mění způsob oznamování odstávek

Typ: ostatní
Zaregistrujte se a dostávejte bezplatně informace o plánovaných odstávkách přímo do svého e-mailu nebo sms.
PROČ SE MĚNÍ ZPŮSOB OZNAMOVÁNÍ?

Stále více zákazníků volá po moderních způsobech oznamování a využívání digitálních technologií.
U stávajícího systému výlepů letáků jsme se potýkali s plošnými zákazy výlepů, stížnostmi na nečitelnost
či nevhodné umístění apod.

JAK SE ZÁKAZNÍK O ODSTÁVCE DOZVÍ?
  • individuálně e-mailem nebo SMS
  • na internetových stránkách www.cezdistribuce.cz/odstavky
  • na úřední desce, příp. dalšími způsoby v místě obvyklými (veřejný rozhlas, sociální sítě, SMS info kanál apod.)
JAK A KDE SE MŮŽE ZÁKAZNÍK ZAREGISTROVAT, ABY DOSTÁVAL UPOZORNĚNÍ E-MAILEM NEBO SMS?

Zákazník bude potřebovat datum narození nebo IČO a EAN kód, který najde na vyúčtování za elektřinu. Pak už jen navštíví www.cezdistribuce.cz/sluzba, kde si zaregistruje, popř. zkontroluje kontaktní údaje pro zasílání upozornění, a je hotovo.

VÝHODY REGISTRACE PRO ZÁKAZNÍKA

 

  • o plánované odstávce se dozví včas, i když se na dané adrese pravidelně nezdržuje
  • bude neprodleně informován i o případném zrušení odstávky
  • získá informace o předpokládané době obnovení dodávek při poruše
  • ročně uspoříme 4 000 kg papíru, to je přibližně 10 stromů, a za pár let tak společně ušetříme celý les
PROČ SE MUSÍ ZÁKAZNÍK REGISTROVAT?

Při připojení odběrného místa zákazník nemusel uvést své kontaktní údaje nebo údaje již nemusí být aktuální. Proto je lepší si aktuální e-mailovou adresu i telefonní číslo nově nastavit či zkontrolovat, zákazník tak bude mít jistotu, že informace obdrží včas.


Vytvořeno: 17. 3. 2021
Poslední aktualizace: 17. 3. 2021 16:32
Autor: Alice Chlebovská